Hoge verwachtingen, niet aan voldaan…
Hoge verwachtingen, niet aan voldaan…
Hoge verwachtingen, niet aan voldaan… Vlucht geboekt van 25 min inclusief instructies, 15min vliegen én zelf mogen vliegen met certificaat. Aangekomen op locatie zeer onvriendelijk ontvangen door heer. We hadden per ongeluk de order/het factuur uitgeprint i.p.v. de QR-code (die moet je blijkbaar eerst activeren in Groupon). Met moeite en vervelende opmerkingen heeft heer voor ons het ticket uitgeprint en konden we gaan vliegen (voordat heer vroeg of we wilden bijboeken voor een “voordelige” prijs, zodat we langer zelf konden vliegen). De piloot was erg vriendelijk. We gingen er vanuit dat we een instructie zouden krijgen van te voren (aangezien in de deal zit inbegrepen dat één van ons zelf mocht vliegen), maar we gingen direct al vliegen. Eenmaal in de lucht heeft helaas niemand van ons zelf mogen vliegen, omdat dit op deze route niet mogelijk is. Erg jammer… Achteraf wel een certificaat gekregen dat één van ons heeft gevlogen, maar dat is helaas niet gebeurt. Al met al was het vliegen een mooie ervaring, alleen raden wij het zeer af om naar Sky Service Nederland te gaan. Erg commercieel, onvriendelijk en de helft van de deal niet ontvangen (geen instructies vooraf en zelf niet mogen vliegen) waar we wel voor hebben betaald.
zeer slechte communicatie
zeer slechte communicatie
Door gebrekkige communicatie van Sky Service hadden wij de QR code niet bij ons. Moesten het volle bedrag opnieuw betalen, wat we niet bij ons hadden. Geen enkele empathie: je bent je geld kwijt en krijgt een schop onder je kont als je van oplichting spreekt. De hele wereld is digitaal, maar de mensen in Teuge willen liever cashen dan leveren. Oplichters zijn het!