Bronbad De Lockhorst

Terug naar Bronbad De Lockhorst

Plaats een reactie op deze recensie

Recensie

Ze hadden wat coulanter mogen zijn

Wij zijn afgelopen week gaan zwemmen met een groepje mensen waardonder een client van een ggz instelling. Bij de kassa wordt je gecontroleerd op je qr code. De betreffende man komt uit een plaats wat verder van Sliedrecht vandaan en zou als uitstapje met een groepje mee gaan zwemmen. Dit uitstapje stond al 2 maanden vooraf gepland en de persoon had er zin in om te gaan zwemmen. Omdat deze persoon geen smarphone heeft had de instelling een qr code bij de ggd aangevraagd op papier. Deze had de betreffende persoon bij zich . Maar de ggd had een fout gemaakt en alleen de internationale qr code opgestuurd. Deze persoon staat nietsvermoedend bij de kassa met zijn brief met de qr code erop. Maar zijn de toegang wordt geweigerd. Voor mij een niet te begrijpen keus. Deze man was gevaccineerd. Ik heb het hele verhaal uitgelegd bij de kassa. We hebben zijn instelling nog gebeld die gaven aan dat het bij de ggd fout was gegaan. De rest van de groep heeft een tijd staan wachten maar er was geen greintje empathie. Ik vindt dit echt onbegrijpelijk dus de betreffende persoon heeft samen met een andere persoon 2.5 uur moeten wachten totdat de rest van de groep klaar was met zwemmen. Een geldige qr code vragen is momenteel de regel maar in deze situatie hadden ze wat mij betreft wat coulanter mogen zijn.

 

Plaats hier je reactie

 

Ga verder


 

Klik hier om onjuiste gegevens van Bronbad De Lockhorst te melden