Wellnessresort de Waterlelie

Terug naar Wellnessresort de Waterlelie

Plaats een reactie op deze recensie

Recensie

Teleurstellende klantervaring

Sauna geboekt voor twee personen, werd ziek en keurige mail gestuurd dat ik niet kon komen. Twee weken later lag er een vette rekening op de deurmat of ik nog wel even wilde betalen. In de kleine lettertjes stond dat je 100% van de kosten verschuldigd bent als je binnen 24 uur annuleert. Achteraan gebeld maar van kastje naar de muur gestuurd, medewerker die me de rekening had gestuurd wilde me niet spreken, poeierde me af en stuurde me terug naar de receptioniste die me met schaamrood op de kaken te woord moest staan. Ze staan dus in hun recht wat dat betreft maar het is wel zuur voor een vaste klant, reken dus niet op begrip, coulance of een persoonlijke relatie. Deze afhandeling doet sterk afbreuk aan de wellness ervaring, kil en onpersoonlijk….

 

Plaats hier je reactie

 

Ga verder


 

Klik hier om onjuiste gegevens van Wellnessresort de Waterlelie te melden