Museon

Terug naar Museon

Plaats een reactie op deze recensie

Recensie

Online bestellen (E-ticket)

Aangezien wij niet uit de buurt kwamen en daarom graag via de website de gewenste film wilden reserveren de website gevolgd. Dus wij de reservering via website gevolgd en naar alle overtuiging dus juiste weg gevolgd en vervolgens € 34 betaald. Achteraf blijkt dat de film al was volgeboekt en dat dan de website (bij volboeking) automatisch doorlinkt naar kaartverkoop dagkaarten. Dit was absoluut niet helder zichtbaar!!!!!!!!!!! Tot zover nog begrip: Maar wanneer achteraf wordt gebeld wordt de reden uitgelegd, maar wordt geen enkele medewerking verleend naar medewerking tot restitutie,. Mag worden omgezet naar x-datum: maar wanneer je niet in de buurt woont en simpelweg een gewenste film wilt zien is dit geen goede oplossing. Kortom: deze handelswijze is aan te merken als super klant-onvriendelijk !!!!!!! Betekent voor ons dat simpelweg 34 euro van ons is afgepakt zonder enige vorm van klantvriendelijke oplossing te zoeken. Ik voel mij meer dan bekocht hierbij ! Kortom: Mijn advies: niet online tickets betalen !!!!!!!!!!!!!! Bij problemen is de mededeling Museon: Pech gehad en geld kwijt voor niets !!!!!! Ik baal enorm van deze handelswijze

 

Plaats hier je reactie

 

Ga verder


 

Klik hier om onjuiste gegevens van Museon te melden