Home - Dagje uit tips - Utrecht - Amersfoort - Body and skin care center - Recensies - Plaats reactie
Terug naar Body and skin care center
Ik had voor mijzelf een detoxbehandeling van 30min via vakantieveilingen geboekt. Om niet alleen voor een 30min behandeling te reizen vanuit Amsterdam heb ik als extra nog een voetmassage erbij geboekt. Na de detoxbehandeling (wat echt niet veel voorstelde, maar goed dat is het risico van een aanbieding) zou de voetmassage direct starten. Na ongeveer 30 minuten gewacht te hebben op de behandeling vroeg ik aan de medewerkster (de enige personeel in de zaak) wanneer de behandeling uitgevoerd zou worden. Zij vertelde dat een aantal werknemers niet waren komen opdagen en dat ze die dag in haar eentje stond zonder hulp en dat ze het zwaar had. Ik gaf toen aan dat ik de afspraak dan liever wilde afzeggen. De medewerkster bleef toen meerde malen aandringen of ik niet een nieuwe afspraak wilde maken en dat ze er echt vervelend vond dat het zo was gelopen. Uit sympathie voor haar situatie heb ik toen ingestemd met een nieuwe afspraak. Ik heb wel duidelijk aangegeven bij haar dat ik een bevestiging via de mail wilde ontvangen van de nieuwe afspraak zodat ik zeker wist dat de afspraak vaststond. De medewerkster gaf aan dat dit geen probleem was en dat ze mij een bevestigingsmail zou sturen. De bevestigingsmail zoals afgesproken heb ik nooit ontvangen. Wel heb ik een dag van te voren een herinnering ontvangen. Aangezien ik niets meer had gehoord van deze medewerkster of bedrijf ging ik er van uit dat ze mij gewoon weer waren vergeten en heb ik toen andere plannen gemaakt voor die dag. En dit heb ik ook teruggemaild naar het bedrijf dat ik mijn afspraak wilde afzeggen aangezien ik een bevestiging had verwacht en niet wist dat de afspraak doorging. Ik kreeg toen een vervelende reactie terug dat indien ik niet aanwezig was ik verplicht 50% van de totale rekening moest betalen als aangezien ik niet 48 uur van te voren de afspraak had geannuleerd. Maar hoe kan ik een afspraak annuleren als geen bevestiging heb ontvang? ik heb toen gemaild dat ik die eerste dag een afspraak had en die ging niet door daar moest ik zelf naar informeren gelden dan ook de annuleringskosten vanuit mijn kant? maar daar wilt Body and skin care center niet op in gaan. Die dag werd ik gebeld door de medewerkster (waarmee ik afspraak had gemaakt), die begon mij openlijk te chanteren dat indien ik geen boete wilde ontvangen ik een nieuwe afspraak kon maken maar dan moest ik wel direct 50% van de rekening betalen als aanbetaling . Zo niet dan zou ik aanmaning ontvangen. Hier ben ik niet akkoord mee gegaan omdat ik duidelijk heb gevraagd om een bevestigingsmail en een bevestiging hoor je niet 24 uur van te voren te ontvangen en dan nog een regel verzinnen dat je alleen 48 uur van te voren kunt annuleren. De annuleringskosten hebben ze paar dagen later verdubbeld omdat de voetmassage volgens hun voor 2 personen was geboekt door mij, ongelofelijk ze verzinnen er nog kosten bij! Ze verwachten dat je als klant aan hun voorwaarden houdt maar zelf houden ze zich niet aan eigen voorwaarden. Ja zo kan ik het ook!
Plaats hier je reactie
Ga verder
Uw voornaam
Uw e-mailadres
Uw emailadres blijft verborgen
Anti SpamType onderstaande code over in het veld eronder
terug
Klik hier om onjuiste gegevens van Body and skin care center te melden