Teleurstellende klantervaring
Teleurstellende klantervaring
Sauna geboekt voor twee personen, werd ziek en keurige mail gestuurd dat ik niet kon komen. Twee weken later lag er een vette rekening op de deurmat of ik nog wel even wilde betalen. In de kleine lettertjes stond dat je 100% van de kosten verschuldigd bent als je binnen 24 uur annuleert. Achteraan gebeld maar van kastje naar de muur gestuurd, medewerker die me de rekening had gestuurd wilde me niet spreken, poeierde me af en stuurde me terug naar de receptioniste die me met schaamrood op de kaken te woord moest staan. Ze staan dus in hun recht wat dat betreft maar het is wel zuur voor een vaste klant, reken dus niet op begrip, coulance of een persoonlijke relatie. Deze afhandeling doet sterk afbreuk aan de wellness ervaring, kil en onpersoonlijk….
Goede tijden zijn voorbij.
Goede tijden zijn voorbij.
Ontvangst was zakelijk geen gastvrijheid ervaren.
Ondanks de verbouwing en modernisering oogt het vervallen.
Zwembad was heerlijk.
Sauna binnen was wel op temperatuur.
Carrotcake is echt een aanrader.
Massage was geen succes.Geen verschil gevoeld van voor de massage en erna.Ook geen invloed kunnen uitoefenen op de afspraak. Deze was tijdens de lunch. Jammer.
Veel was niet schoon.
Opgieting was vroeger bij de prijs inbegrepen.
Ik zal deze sauna niet gauw meer bezoeken.
Reactie van Hannie
05-03-2024
5 maart 2024 voor het eerst in jaren weer eens naar de sauna in Zevenhuizen geweest. Heerlijk! Om half 11 stond ik er op de stoep en ik ben om 5 uur weer weggegaan. Vooral de zoutsteensauna heeft indruk op mij gemaakt.