Meest amateuristische massage die ik ooit heb gehad. Mijn eigen man kan het beter en dat wil wat zeggen. En het was ook korter dan de betaalde 45 minuten. Echt stom, die man weet absoluut niet wat masseren is. De massagetafel is een soort stoel en deze wiebelde elke keer als hij druk gaf, nogal gammel dus. En in de hal werd druk gekakeld door andere mensen, ondanks het rustie muziekje in de massageruimte kreeg ik dat mee. Ik werd na afloop met een koude doek afgeboend. En tijdens de massage werd ik niet toegedekt, zodat die delen koud werden. Dat zorgt voor stijve spieren en is dus amateuristisch.
Ik ben samen met mijn moeder geweest op 25-03-2015.
En we hebben een leuke dag gehad daar.
Eerst even genoten van de fish spa ,en daarna de detox.
En ondertussen bij de fish spa een hand pakking.
Onze handen en voeten zijn zachter.
Ik kwam voor de 2de X en vind de eigenaar niet onaardig.
Hij kwam niet fake op mijn over en of vriendelijk gespeeld.
Hij was hier netjes en beleeft en deelde alles goed mede.
Over de behandeling en ook over de toeslag per behandeling.
Van 4,95 i.v.m feestdag pasen op de fish spa en detox.
Tuurlijk had het leuk geweest klaar te zijn na de kosten op vakantie veilingen, maar er staan duidelijke voorwaarden.
Het is daardoor wat duurder uitgeslagen maar oke het was leuk.
En ja bij ieder beroep heb je wel toeslagen i.v.m nacht en of feestdagen.
Ik zou het pas vreemd vinden als die ineens een gevaren toeslag zou vragen.
Maar ik en mijn moeder zijn tevreden.
Het ziet er mischien vanbinnen idd een beetje simpel uit.
Maar daar stoor ik mijn niet aan ,ik was tevreden met de behandeling, daar gaat het mijn om.
En dacht moeders te verwennen ,en het is gelukt.
Ook had ik mijn kleintje mee, en daar deed hij ook niet moeizaam over.
Dus op mijn komt hij niet acterend over ofzo.
Ook de 1ste keer dat ik er was zag ik een medewerkster de mensen netjes voorberijden voor de fish spa.
En die kwam niet over als een stagair.
Lijk mijn ook vreemd een stagair een wat oudere vrouw.
Dat was mijn ervaring.
Hele slechte zaak! Zijn oplichters! Willen zo snel mogelijk zonder iets te doen geld verdienen. Niet doen! Ik heb 2 keer mijn tanden laten bleken: Geen effect! Detox behandeling: voetenbak met koud water! Maar vakantieveilingen is hier ook schuldig aan. Die geven deze oplichters de kans om ons op te lichten en verdienen hier zelf ook aan. Het regent klachten al heel lang en vakantieveilingen doet er niks aan. Dus mensen niet bieden, boeken en gaan. Je kunt nog beter je geld verbranden.
Wat een *** tent!
Die kerel achter de balie is een vreselijke man die totaal niet luistert naar de klant. De basis behandeling was volgens hem totaal niet geschikt voor mijn gele gebid. Mijn tanden zijn totaal niet geel. Ik moest echt een VIP behandeling krijgen, anders zou ik geen verschil zien. Ik wist van de reviews al dat het een vervelende man was maar het is me overkomen!! Hij heeft me een klein flesje mond water aangesmeerd wat er voor zou zorgen dat ik niet 48 uur niet kon eten en drinken wat ik wil maar 12 uur! Toen ik thuis kwam kwam ik er achter dat dit doorzichtige flesje gewoon mondspoeling was!!! Dit voor €10,00!!!! Oplichters!!! Nooit boeken of op bieden
Vandaag tanden laten bleken via een voucher. Ik kan niet anders zeggen dan een goede ervaring. Er was één man aanwezig, verder geen personeel. Hij was zeer vriendelijk en legde alles duidelijk uit, ook de gevolgen voor de komende 48 uur en we zien beiden goed effect. Entourage had beter gekund, maar voor ons toch 3* waard.
SLECHTE KLANDIZIE!!!
Een eeuwigheid moeten wachten tot er een afspraak gemaakt kon worden. Via de telefoon werd je afgewimpeld en haastig werd de telefoon op de hoorn gegooid. Je werd verwezen naar de website om via daar een mail te sturen. MAAR er staat geen mailadres op de site! Niet mogelijk dus!
Bij de nieuwe eigenaresse heb ik een behandeling laten doen en zijn mij DURE producten aangesmeerd die NIET werken. Sterker nog: Mijn huid reageerde erg heftig en ik heb dagen last gehad van jeuk! Mijn huid zat onder de ontstekingen!!! Via de telefoon worden andere afspraken gemaakt dan via de mail en bij een ontevrede klant verheft het personeel de stem! AFZETTERS EN ONBETROUWBAAR!
Dit is uw geld niet waard! Vandaag heb ik mijn tanden laten bleken, maar pas na heel veel moeite. Ik ben helemaal vanuit Veenendaal gekomen en heb 75 minuten moeten wachten voordat ik werd behandeld. De behandeling zelf was zeer onprofessioneel. De kantjes werden er vanaf gelopen en ik heb geen duidelijke uitleg gekregen over de behandeling zelf en over hoe ik nu het best mijn tanden kan verzorgen. Ook zie ik zeer weinig (tot geen) verschil, ik ben erg teleurgesteld. Belachelijk dat hier zoveel geld voor wordt gevraagd!
Ik heb mezelf belooft om een slechte recensie te schrijven dus lieve mensen LEES DIT. GA NOOIT DAAR HEEN. Ik weet dat de eigenaar een oplichter is. Alle producten die hij gebruikt zijn van de action. Geen dermalogica er zit action troep in die helemaal niet goed voor je huid is. Verder tanddenbleken is BULL SHIT. Elke keer wanneer ik daar was was er wel een klacht van een klant waarbij het niet heeft geholpen. Snap ik ook wel want volgens mij is het niet eens echte tandenbleek gel. Verder behandeld hij de stagaires die daar werken dat zijn geen proffesionele schoonheidsspecialiste maar hele vriendelijke schoonheidsspecialistes in opleiding. Die dus doen wat hij zeggen anders moeten ze nieuwe stage zoeken en dat is erg moeilijk. Geef hun niet de schuld maar hem ! Hij scheld tiener meisjes ook uit als ze niet goed doen. Hij heeft ook een meisje die in opleiding was alleen als tandbleker gezet. Voor de resr probeert hij door zijn overtuigingen JOU overtehalen om MEER GELD UIT TE GEVEN ! NIET DOEN!!!! Dit bedrijf mag echt failliet gaan van mij ! Voor de rest verliest hij heel veel stagiaires door zijn gedrag. En dit word ook aangegeven bij de sbb zodat hij geen stagiaires meer in zijn "salon" cafetaria zal ik eerder zeggen mag nemen.
Ik hoop dat jullie naar mijn advies luisteren want ik weet hoe dir bedrijf ik elkaar zit !
10x niks!!! Waardeloze shit bedrijf! Je word opgelicht waar je bij staat en de gemaakte afspraken worden niet na gekomen. De eigenaresse is zeer on vriendelijk tegen over de klanten en laat me gewoon stikken terwijl ik de dupe ben van een oplichting die zij zelf heeft veroorzaakt. DIKKE AFRADER VOOR IEDEREEN LAAT JE VOORAL NIET OPLICHTEN!!!
Afgelopen week heb ik via VakantieVeilingen Fish Spa gewonnen in Amersfoort bij body and skin center. Ik heb een afspraak 30 januari 2016 gemaakt om te reserveren. Eenmaal aangekomen bij het bedrijf, kregen wij te horen dat er sinds 1 januari een nieuwe eigenaressen is en dat onze bon niet geldig meer was. Terwijl de afspraak is gemaakt in januari! Natuurlijk roept dat dan vraag tekens op en maakt dat duidelijk dat het een zeer onprofesioneel bedrijf is. Vervolgens heb ik met VakantieVeilingen gebeld en zij gaven aan dat er juist net een contract was verlengt met de eigenaar. Ik heb een mail gestuurd naar de oude eigenaar, maar ook hier heb ik geen antwoord op gekregen! Ik keer er erg naar uit en wij hebben hiervoor ook 1 uur gereden. De nieuwe eigenaressen gaf aan dat zij niets voor ons kon betekenen. Toen de nieuwe eigenaressen even naar achter liep, vroeg ik aan een andere medewerkster of er afspraken gepland stonden voor de Fish Spa voor die dag. Zij gaf aan dat er geen afspraken gepland stonden. Ik vind dit een zeer onprofessioneel manier om met klanten om te gaan. Het enige wat wij aangeboden hebben gekregen is wat te drinken. Zij had ook begrip kunnen tonen en kunnen aangeven dat wij gebruik mochten maken van de Fish Spa. Dan zou ik persoonlijk achteraf een bedrag betalen uit eigen wil voor de gastvrijheid. Ik had ook al contact opgenomen met VakantieVeiling en die gaf aan dat het bedrag teruggestort zou worden. Als de nieuwe eigenaressen ons gebruik liet maken van de Fish Spa had ik geregeld dat het geld naar haar overgemaakt werd. Tevens om vervolgens mensen de deur te wijzen, laat zien dat ze zeer minimaal weten wat klantvriendelijkheid inhoudt. Gisteren zag ik dat er op VakantieVeilingen nog steeds lotingen stonden voor body and skin center in Amersfoort. Ik heb vandaag weer met VakantieVeiling gebeld en aangegeven dat ik het niet snap dat er nog steeds lotingen opstaan die niet geldig zijn. Ik gaf aan dat ik het niet leuk vond dat er in het heden meer mensen teleurgesteld zouden moeten worden. Hier word nu aan gewerkt!
Zeer slechte service. Gereserveerde behandeling kon niet verzet worden ondanks ziekte. Op de koop toe moest ik ook nog een bedrag van 9,95 euro betalen omdat ik de behandeling had geannuleerd. Na veel getouw trek dit bedrag overgemaakt. Inmiddels ontvang ik wekelijk nieuwe mails met een factuur om 9,95 euro te betalen. Ondanks allerlei bezwaren, volgt hierop geen enkele reactie. Kortom, bedrijf aangemeld bij fraudezaken, etc.
Absoluut geen aanrader. Jammer dat de grote veilingsites nog steeds met ze in zee gaan.
Ben gister voor een tandenbleekbehandeling geweest, gewonnen via vakantieveilingen. Wat een oplichting zeg. Ik zie minimaal verschil, terwijl ik extra heb betaald nadat de eigenaar mij dat adviseerde ivm De Hollywood behandeling. Ze staan je keihard voor te liegen en helaas ben ik erin getrapt. Gelukkig alles bij elkaar nog geen 50,- euro betaald. Volgende keer als ik besluit om mijn tanden te bleken, laat ik dit door mijn eigen tandarts doen. Hygiene was ook ver te zoeken! Ik lag op een oude behandelstoel, die van ellende uit elkaar viel, vieze handdoeken. Oud klein kamertje, waar je je kont niet kon keren. De uv-lamp zat met plakband aan elkaar. Ieder kwartier werd er door iemand anders een nieuwe laag gel op mijn tanden aangebracht, er werd geen gebitscontrole gedaan, niet naar oneffenheden gekeken. WAARDELOOS! Ik mag hopen dat mijn tanden niet beschadigd zijn door wat hun er op aangebracht hebben!
Ik ga er niet te veel woorden aan vuil maken!! Waardeloos.. Het is dat de visjes hun werk goed hebben gedaan ( wel weinig) maar wat onvriendelijk en onhygiënisch. Wij hadden paraffine pakking voor onze handen met onwijs veeeeeel haren erin.. En dat voor 7,50.. Ik had ook een bon voor tandenbleken, maar durfde het allemaal niet meer aan.. Vreselijk! Ook een mail naar VakantieVeilingen gedaan. Ben benieuwd naar hun reactie..
Nooit meer!!
Super slecht. Massage geboekt en werd geaaid ipv gemasseerd. Zo gehorig dat je alles en iedereen kon horen. Toen er mensen naast mij ook voor een behandeling kwamen. Storte ineens met een mevrouw de behandelingstafel in elkaar. Na afloop van de massage werd ik aangesproken Door de eigenaar dat ik uiteindelijk een sportmassage had gekregen en dat ik normaal daar nog 10 euro extra kosten voor zou moeten betalen. Het was niet schoon en doordat ik met mijn hoofd in zo'n cirkel heb gelegen met mijn hoofd en de handdoek dus niet schoon was heb ik dus nu een ontstoken ook. Dus ga niet erheen zonde van je geld
Ik had hier een ontspanningsmassage van 45 minuten gekocht via vakantveiling.
Bij binnenkomst was de meneer achter de balie in een heftige discussie met een klant over de betaling,waarom kan dit niet even appart en niet met 10 klanten erbij..
De massage van 45 minuten duurde 25 minuten en was wat geaai over de rug,allemaal nep.
Snap niet dat deze club nog via vakantveiling te vinden is.
Zeer amateuristisch. Weggegooid geld. Nooit meer.
1 ster is nog teveel!! Body & skin care uit Amersfoort zijn oplichters die graag snel zonder moeite willen cashen. Onbeschoft, beledigend en e-mails met politie dreiging als je niet betaald door de man van body & skin care. Grote afgang voor vakantieveiligen.nl om met zulke aanbieders in zee te gaan. De klacht bij vakantieveilingen neergelegd maar respons na 2 weken was ronduit kort door de bocht. Kort om, grote afknapper.
Nou vandaag ben ik met me dochter geweest om tanden te bleken. Bij body and skin care Amersfoort
Ik dacht dat het een aparte ervaring was. Maar lees nu dat we niet de enige zijn.
Ik heb nog nooit een melding gedaan van iets maar wil dit toch delen. Ook al staat het al geschreven. We hadden via vakantie veilingen tanden bleken gewonnen. En gingen voor een afspraak. We hadden 2 waardebonnen maar met 1 konden ook 2 mensen. We hadden 2 tijden doorgegeven omdat we dachten dat dat moest omdat nergens stond of je dan samen gaat of of het om 2 verschillende tijden ging. We hadden nog we gebeld maar werd niet opgenomen. Toen we daar aan kwamen bleek dat de waardebon niet voor tanden bleken was. Het was alleen om je tanden schoon te voelen. Maar met bij betaling kon het wel een paar tinten lichter worden. Ieder 25,00 bij betaald. Ja wilde graag wittere tanden. De eigenaar deed net of hij personeel was en zei dat hun het niet zo goedkoop krijgt sla wij bij vakantie veilingen en dat hij ook mee bied voor korting. Me dochter ging eerst en toen zei hij dat we voor 4 personen hadden geboekt. Ik legde uit dat we daar idd verwarring over was. Toen begon hij dat we voor 4 personen moesten betalen. We hebben hier aardig wat woorden over laten vallen. Ook wees iemand me erop dat ze idd geen goede reverentie hebben. Daarna erg aardig en netjes. Maar heb ooit eerder me tanden laten bleken in Apeldoorn, en een week geen kleurstoffen eten en drinken heb ik toen niet mee gekregen en waren mooi wit. Nu moesten we idd spoelwater kopen voor 10,00 en dan kon je wel alles eten. En dat is allemaal oplichting. Net als dat bij betalen. Ergste is resultaat echt slecht. Sorry maar 10 min bleken ze wat witter maar daarna ondanks 2 uur niet eten en drinken geen verschil. Jammer.
Ook waren de bakken waar de visjes in zitten erg vies.
Via vakantie veiling heb ik een waardebon gewonnen voor een ontspannings massage van 45 minuten. Ik moest ongeveer een half uur met de scooter rijden om er te komen. Nu stond er in de email die ik kreeg of ik een kwartier van te voren aanwezig wou zijn. Dus ik ben netjes optijd weg gegaan van huis zodat ik er om kwart voor 3 was. (3uur was de afspraak) Nu werd ik om 5 over half 3 gebeld of ik even 20 minuten later wou komen omdat het erg uit liep. Terwijl ik er al bijna was!! Dus ik heb ook aangegeven dat ik er bijna was, dat was geen probleem ik was alsnog van harte welkom. Toen ik aan kwam werd ik begroet en werd mij gevraagt of ik even plaats wou nemen. Ondertussen dat ik zat te wachten kwamen er 2 wat oudere vrouwen binnen voor een fish spa behandeling , waarschijnlijk ook via vakantie veilingen. De man achter de balie kwam erachter dat er voor 3 personen fish spa geboekt was , terwijl ze maar met zn 2e waren. De man achter de balie begon minder vriendelijk te worden en eiste dat ze die 3e persoon gewoon betaalde. Dit kwam al niet fijn over, er waren verder ook nog een stuk of 5 plekken vrij voor de fish spa dus alsof die 3e persoon uit had gemaakt... Goed ondertussen 35 minuten later , nog steeds was ik aan het wachten, geen drankje aangeboden gekregen helemaal niks ik zat daar en niemand keek naar me om! Vervolgens na 40 minuten wachten kon ik de ontspannings massage van 45 minuten ook nog voor 5 euro omzetten naar een sportmassage van 35 minuten. Dit sprak mij meer aan en heb voor de sportmassage van 35 minuten gekozen. Ik voelde mij al niet meer op mijn gemak en voelde dat er iets niet klopte. Ik besloot de tijd voor de zeker heid maar bij te houden... De massage was overigens prima, aan het einde liep de mevrouw die mij masseerde even weg en kon ik mij omkleden. En jahoor ik heb een massage gehad van 17 minuten inplaats van 35. Dit bedrijf klopt niet! Na alle recensies hier word het duidelijk het zijn geldkloppers. Na de massage ben ik gelijk weggegaan het hoefte van mij al niet meer. Hier kom ik NOOIT meer.
Ik heb de recensies gelezen, hieronder, had mijn verhaal kunnen zijn. Ben benieuwd bij welke branche organisatie ze aangesloten zijn. Dit is OPLICHTING! Dit moet stoppen, vakantie veiling en social deal verkopen nog steeds de vouchers. Zij houden dit bedrijf zo wel in stand.
Ik had voor mijzelf een detoxbehandeling van 30min via vakantieveilingen geboekt. Om niet alleen voor een 30min behandeling te reizen vanuit Amsterdam heb ik als extra nog een voetmassage erbij geboekt.
Na de detoxbehandeling (wat echt niet veel voorstelde, maar goed dat is het risico van een aanbieding) zou de voetmassage direct starten. Na ongeveer 30 minuten gewacht te hebben op de behandeling vroeg ik aan de medewerkster (de enige personeel in de zaak) wanneer de behandeling uitgevoerd zou worden. Zij vertelde dat een aantal werknemers niet waren komen opdagen en dat ze die dag in haar eentje stond zonder hulp en dat ze het zwaar had.
Ik gaf toen aan dat ik de afspraak dan liever wilde afzeggen.
De medewerkster bleef toen meerde malen aandringen of ik niet een nieuwe afspraak wilde maken en dat ze er echt vervelend vond dat het zo was gelopen.
Uit sympathie voor haar situatie heb ik toen ingestemd met een nieuwe afspraak. Ik heb wel duidelijk aangegeven bij haar dat ik een bevestiging via de mail wilde ontvangen van de nieuwe afspraak zodat ik zeker wist dat de afspraak vaststond.
De medewerkster gaf aan dat dit geen probleem was en dat ze mij een bevestigingsmail zou sturen.
De bevestigingsmail zoals afgesproken heb ik nooit ontvangen. Wel heb ik een dag van te voren een herinnering ontvangen.
Aangezien ik niets meer had gehoord van deze medewerkster of bedrijf ging ik er van uit dat ze mij gewoon weer waren vergeten en heb ik toen andere plannen gemaakt voor die dag. En dit heb ik ook teruggemaild naar het bedrijf dat ik mijn afspraak wilde afzeggen aangezien ik een bevestiging had verwacht en niet wist dat de afspraak doorging.
Ik kreeg toen een vervelende reactie terug dat indien ik niet aanwezig was ik verplicht 50% van de totale rekening moest betalen als aangezien ik niet 48 uur van te voren de afspraak had geannuleerd.
Maar hoe kan ik een afspraak annuleren als geen bevestiging heb ontvang? ik heb toen gemaild dat ik die eerste dag een afspraak had en die ging niet door daar moest ik zelf naar informeren gelden dan ook de annuleringskosten vanuit mijn kant? maar daar wilt Body and skin care center niet op in gaan.
Die dag werd ik gebeld door de medewerkster (waarmee ik afspraak had gemaakt), die begon mij openlijk te chanteren dat indien ik geen boete wilde ontvangen ik een nieuwe afspraak kon maken maar dan moest ik wel direct 50% van de rekening betalen als aanbetaling . Zo niet dan zou ik aanmaning ontvangen.
Hier ben ik niet akkoord mee gegaan omdat ik duidelijk heb gevraagd om een bevestigingsmail en een bevestiging hoor je niet 24 uur van te voren te ontvangen en dan nog een regel verzinnen dat je alleen 48 uur van te voren kunt annuleren. De annuleringskosten hebben ze paar dagen later verdubbeld omdat de voetmassage volgens hun voor 2 personen was geboekt door mij, ongelofelijk ze verzinnen er nog kosten bij! Ze verwachten dat je als klant aan hun voorwaarden houdt maar zelf houden ze zich niet aan eigen voorwaarden. Ja zo kan ik het ook!