Je geld niet waard :)
Je geld niet waard :)
Ga lekker ergens anders zwemlessen, als je voor je kind opkomt ben je ‘oneerlijk’, personeel heeft weinig communicatieve vaardigheden. Zelfs de brieven die ze meegeven kloppen niet, lekker ergens anders zwem(lessen) met je extra bijzondere kindje.
Klantonvriendelijk personeel
Klantonvriendelijk personeel
T stinkt altijd bij de verkleedhokjes, personeel heeft grote mond naar zn klanten. Zwemles kind onvriendelijk! Kinderen worden letterlijk t water k gegooid zonder eerst ouders te roepen als een kind even niet meewerkt, worden grof t water ingetrokken met leren duiken, zodoende dat ze met rode plekken op hun lijf uit de zwemles komen. Personeel die woorden zeggen tegen ouders die komen overleggen als: wie denk je wel niet dat je bent. Of door hun foute incasso systeem een moeder aan de balie voor paal zetten omdat er niet betaald is en der zoon geweigerd wordt deze les, wanneer moeder dus ervanuit ging dat dit via automatische incasso gaat. En dan ook nog moeder echt grof toespreken. Het is een stel vastgeroeste klik personeel die echt een goede sociale cursus kan gebruiken.
Slecht personeelslid
Slecht personeelslid
Kom hier al jaren prima zwembad.maar helaas één superslechte medewerkster achter de bar jong blond en een hele grote mond vooral tegen kinderen is snap dat het niet je droom baan is bestellingen op nemen van al die lastige KLANTEN mijn dochter had een bestelling gedaan beetje omslachtig maar het klopte wel want ik stond er bij!!! Toen ze de bestelling ging ophalen klopte het helaas niet er zat saus op het broodje en dat was niet zo besteld in plaats van communicatie kreeg mijn dochter een grote mond want ze was zonder ouders beetje jammer
Prima zwembad, beter opletten bij de kleedkamers
Prima zwembad, beter opletten bij de kleedkamers
Prima zwembad. Alles netjes schoon. Wordt goed opgelet door het personeel in het zwembad zelf.
In de kleedkamers helaas wel een paar pubers met storend gedrag en taalgebruik. Kun je vanaf de receptie die bemand was volgens mij prima horen.
Leuk
Leuk
Ik vond het goed dat ze geen kleine kinderen alleen laten zwemmen
Ze hadden wat coulanter mogen zijn
Ze hadden wat coulanter mogen zijn
Wij zijn afgelopen week gaan zwemmen met een groepje mensen waardonder een client van een ggz instelling. Bij de kassa wordt je gecontroleerd op je qr code. De betreffende man komt uit een plaats wat verder van Sliedrecht vandaan en zou als uitstapje met een groepje mee gaan zwemmen. Dit uitstapje stond al 2 maanden vooraf gepland en de persoon had er zin in om te gaan zwemmen. Omdat deze persoon geen smarphone heeft had de instelling een qr code bij de ggd aangevraagd op papier. Deze had de betreffende persoon bij zich . Maar de ggd had een fout gemaakt en alleen de internationale qr code opgestuurd. Deze persoon staat nietsvermoedend bij de kassa met zijn brief met de qr code erop. Maar zijn de toegang wordt geweigerd. Voor mij een niet te begrijpen keus. Deze man was gevaccineerd. Ik heb het hele verhaal uitgelegd bij de kassa. We hebben zijn instelling nog gebeld die gaven aan dat het bij de ggd fout was gegaan. De rest van de groep heeft een tijd staan wachten maar er was geen greintje empathie. Ik vindt dit echt onbegrijpelijk dus de betreffende persoon heeft samen met een andere persoon 2.5 uur moeten wachten totdat de rest van de groep klaar was met zwemmen. Een geldige qr code vragen is momenteel de regel maar in deze situatie hadden ze wat mij betreft wat coulanter mogen zijn.